søndag 6. februar 2011

Hormoner til besvær

Jeg har aldri vært en person med mye temperament, jeg har aldri vært den som er høyt oppe og i neste sekund langt nede. jeg har jo hatt mine stunder selvfølgelig når livet har kommet med utfordringer. Men dette svangerskapet kommer med mye rart, også hormoner. De er der og gir reelle følelser og man kan bli redd seg selv, hehe. Det er dager hvor tårene og nedstemtheten tar overhånd og man skjønner ingenting, for alt er jo bra, det er ingenting å være lei seg for. Det er dager hvor et uventet temperement dukker opp over bagateller. Men de fleste dagene er god og gubben sier det går kjempebra, hehe. (kjøpt og betalt kanskje...) I helga har jeg kjent på hormonene, sammen med en sliten rygg og vakter på jobb. Det blir nydelig med MANDAG :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar