fredag 18. februar 2011

Vond rygg og helg

Da er vi hjemme etter en flott tur til Riga, blogg om det kommer i morgen. Gravid formen er fin bortsett fra en sak som ødelegger for mye. Ryggen! Mye smerter og lite bevegelighet, må krype ut av sengen på morgenen. I tillegg har jeg fremdeles et stort søvn og hvilebehov. Jeg holder meg positiv og prøver ikke å tenke så mye på det, holder aktivitetene innenfor det som er ryggvennlig for meg nå. Jeg er aktivt sykemeldt på jobb, kan komme og gå som jeg vil, men jeg har selvfølgelig hatt feriedager når jeg var i Riga. En flott løsning, men ryggen stivner til med en gang jeg går inn på det sykehusgulvet. Jeg ble verre i Riga(hard seng og mye gåing) og har i dag vært til kiropraktor og han er virkelig flink men er ingen tryllekunstner. Poenget med å skrive dette er at jeg ønsker gode råd om noen har noen. Fremdeles tre mnd i igjen og jeg ønsker ikke å bli helt sengeliggende. Ja jeg går turer og trenger yoga for gravide.

Ellers er det nydelig med helg, den skal vi nyte i ro og fred, endel som skal gjøres hjemme og ærend som skal utføres.
Håper alle får en flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar