torsdag 2. september 2010

Fantastisk bursdag

For en herlig dag det har vært!
Bursdagsgaven fra mamma og Kåre har vært at de har leid parkstua, bakt 7 kaker og ordnet til bursdagsfest. Slik at jeg skulle komme til dekket bord rett fra bryllupsreise og kunne feire mine 30 år sammen med familie og venner. Snille snille folk !
Koselig selskap med mange gode kaker. Gaver fikk jeg også. Penger, gavekort, vin, morgenkåpe, gavekort på kinobillett og sosialt kos, masse blomster, bilde fra tantegullet, armbånd, veske, mm. Og jaggu vant jeg ikke Radio 3 kaken også.
Jeg fikk en helt spesiell gave som gjorde at jeg ble fryktelig rørt.
Jeg skal altså få være gudmor til skjønne lille Bertine Kaspara og mammaen hennes har lagd et nydelig kort og nydelige smykker med et spesielt symbol.

1 kommentar:

  1. Kjempekoselig bursdag mamman din hadde stelt i stand! :)

    Så bra at du likte gaven, og enda bedre at dåkker hadde lyst til å være gudforeldra te ho Bertine :)

    Nu har ho akkurat sovna, og snart kommer gubben hjem fra jobb - ska bli hærlig med helg!

    SvarSlett