søndag 26. desember 2010

3. juledag allerede?

3. juledag allerede? Tiden går, det er bare å nyte disse juledagene med julestemning. Nå er jeg endelig ferdig med nattevaktene, de har slukt mange av de siste døgns timer, men hver dag har jeg våknet opp til ferdig julemiddag. Jeg har verdens snilleste gubbe. Vi hadde en flott julaften,askepott på tv, nydelig ribbemiddag hos mamma og Kåre, trivelig kveld hos oss selv med masse fine julegaver før jeg dro på nattevakt i 22 tiden.

Julaften:

Jippi!Nissen kom med gaver til alle.

Chanel får også pakke.

En utslitt Øyvind etter all gaveåpningen.

I kveld skal vi på besøk, i morgen på julelunch til pappa, så på kino i morgen kveld. Romjulen blir sosial og god. Men med rom til avslapning og bare være hjemme vi to og kose oss. Formen oser ikke av overskudd, så jeg må ta hensyn til det.
Ha en fin romjul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar