torsdag 2. desember 2010

Kalenderlykke, perling, baking og flytting


Nå er det gode dager. Ved å ta ut de siste feriedager og litt fri i turnus får jeg noen fridager. Åhhh herlig. Ellers blir det bare å dra på jobb og bokstavelig talt bare sove resten av døgnet. Så nå prøver jeg å gjøre litt andre ting for å kose meg. Helt uventet fikk jeg advenstkalender av min kjære. I går lå det et blad i kalenderen. I dag sjokolade! Nam!


I går fikk jeg gjort litt husarbeid og hadde en kjempetrivelig kveld hos Min Vri. Jeg fikk prøve å lage smykker for første gang. Utrolig moro. Kanskje noen får i julegave, tjihi.

I dag har jeg hatt en bakeformiddag, julebrød og rundstykker. Oppskriften til Karina er helt utrolig. Jeg har aldri lagd og smakt så gode rundstykker før.


I ettermiddag har vi holdt på i mange timer å hjelpe en god venninne å flytte. God trim. Godt å kunne hjelpe tilbake. Akkurat denne venninnen har hjulpet meg mange ganger å flytte.

I morgen blir det klargjøring av gjesterom og handling av god mat til helgen. Vi får besøk av svigerforeldre og tanten til Øyvind.
God Helg!

1 kommentar:

  1. Bra du likte rundstykkan! :) Æ synes di e fantastisk! Og FOR en deig. Amazing! Høres ut som du har fine daga! Gleda mæ til å kom hjem å besøk dokker :) Drømte forresten i natt at dokker får ei jente.. så da får vi se.. :)

    suss og klem

    SvarSlett