tirsdag 14. desember 2010

Blåtirsdag

Da har jeg våknet opp etter nattevakten, ikke uthvilt, uopplagt, verk i kroppen, hormoner som er mildt sagt svingende. Jeg orker ingenting og venter på at gubben skal jobbe seg ferdig med overtid. egentlig hadde det vært herlig med hjemme alene tid og sove på sofaen, men jeg får ikke til, finner ikke roen til å sove, finner ikke energien til å gjøre noe. Dårlig dårlig dårlig dag. Og visstheten om at en ny våkenatt venter er noe herk. Så i dag er det synes synd på meg selv, bare være deppa og ikke orke noe dagen. Sannsynligvis er det hormonene som herjer. Jeg bruker ikke å blogge når det er sånn, men noen ganger er det godt å bare få det ut og vise at man kan ha en dårlig dag.

Men i morgen blir en GOD DAG! Da skal vi i ultralyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar